Cap de setmana per Holanda i Bèlgica

Tot just ahir al vespre aterrava a Dublín tonant de 4 dies per Holanda i Bèlgica, un cap de setmana ràpid però intens. Dijous vaig trucar a la feina que no em trobava bé, el telèfon no em donava el meu password i ID com a vàlid i vaig acabar enviant un sms a una companya de feina dient que no aniria a treballar. A les 11 ja estava a l’aeroport direcció Eindhoven. D’allí vam anar amb la xicota cap a Amsterdam amb tren, on vam poder gaudir d’aquesta ciutat. Canals, barri roig i festa ens van fer oblidar Dublín.

L’endemà vam anar de museus, Van Gogh , Anna Franch, una bona passejada pels canals, un bon àpat i cap al cotxe. Vam estar fent ruta, visitant poblets, molins de vent i paisatges inacabables. [@more@]

D’allí vam fer nit a La Haia en un Hotel de 4 estrelles però la mar d’econòmic. El dia següent una senyora de la vila va insistir en voler fer-nos una ruta per la ciutat, i així va ser. A més era jornada de portes obertes i vam poder visitar el palau reial.

En acabar, cop de volant de nou, fent ruta pel Nord Oest d’Holanda amb la frontera amb Bèlgica, tot parant en zones ben boniques, fins a arribar a Amberes on vam fer-hi una altra nit. El dia següent, vam visitar la vila i a mitja tarda deixàvem Bèlgica per tornar de nou cap a Eindhoven i d’allí, cap a Dublín. Un Dublín que s’ha tornat a llevar plujós aquest matí.

P.S: Miraré de pujar fotos al bloc, l'únic problema és que les hauria d epujar des de la feina i… no és massa aconsellable.

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

2 Responses to Cap de setmana per Holanda i Bèlgica

1. Edu says:

Carai… un cap de setmana “curatiu”… pero vigila que a Dublín tot se sap! 😉

2. Unmei says:

Carai Josep!!
    Ara m’entero de com t’ha anat el viatge pel bloc! Vivim a Dublín i gairebé no tenim temps de parlar dels viatges!!!

Un petonet!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *