Tornat de Grecia i 3 anys de bloc!

Dissabte vaig tornar del viatge per Grecia, quina meravella de pais… Sol, excel-lents platges i bona teca, si hi sumem hores i hores de piscina i relax, aquestes han estat les paraules dels darrers 15 dies. Unes vacances a la irlandesa: En la recerca del sol perdut. Si a l’illa esmeralda (Irlanda) no fa sol, a les illes gregues en fa i molt.Tot just abans d’ahir encara estava a la platja de Santorini tot prenent el sol, en canvi avui a Irlanda gairebé altra cop amb anorac.

Vam començar el viatge per Atenes, ciutat de Déus i mites, on vam fer la ronda pels tipics monuments mega visitats, incloent el barri de Plaka (el qual em va encantar). Des de Pireus vam agafar un ferry nocturn cap a Creta. Illa on vam fer-hi estada uns quants dies, entre sol, bon menjar, platges i alguna que altra excursió, vam passar-hi uns dies genials.

D’Heraklio vam anar en un altre ferry fins a Thira a l’illa de Santorini. Alla vam passar-hi uns quants dies més, tot fent una ruta per les illes volcaniques que la voltejen i per l’interior de l’illa (Amb una posta de sol a Oia, impressionant).De Fira, tornavem amb un altre ferry (highspeed) cap a Atenes, on hi passavem les ultimes hores del tast grec.

En resum, unes vacances fantasiques i la impressió que he de tornar a Grecia.

Dema penjo fotos (avui m’ha estat impossible 😉 )

3 Anys de bloc

Doncs sí, ahir va fer 3 anys fent mosaics amb les paraules. Mosaics de tots colors i de totes les formes, tres anys que venen sent una experiencia fantastica (tant a nivell del bloc com personal), la qual intento reflexar com puc en aquest bloc.

Semblava que no arribaria enlloc i ja són 3 anys fent camí, un camí irregular, amb alts i baixos pero al peu del canó. Darrerament no escric tant sovint, d’escriure un post diari, a fer-ho setmanalment o cada 10 dies i tot. Procuraré tornar als inicis i escriure més sovint. Sóc conscient que darrerament el bloc s’ha convertit en una mena de bloc de viatges, sigui com sigui aquesta no era pas la intenció.

Per acabar, agrair a tots i totes els que hem anat fent camí durant aquests tres anys,  des dels que ens coneixem en persona, fins als que ho fem a través de la xarxa. Mercés a tots i totes els que heu anat visitant el Mosaic durant els 3 anys i endavant a seguir visitant-lo.

[@more@]

This entry was posted in General. Bookmark the permalink.

3 Responses to Tornat de Grecia i 3 anys de bloc!

1. Edu @l+q says:

Aqui seguirem! Continua aixi!! 🙂

2. sergi says:

Felicitats pel 3er aniversari…. i pel viatge a Grècia!

3. Montse says:

Ep, no me n’havia adonat.

Moltes felicitats pel 3r. aniversari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *